Anunt angajare Secretara [DL: 01.02.2010]



Cerinte:
  • studii superioare finalizate sau in curs de finalizare;
  • experienta in utilizarea calculatorului : programele Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook) si a Internetului;
  • abilitati de comunicare si de abordare interpersonala;
  • flexibilitate, sociabilitate;
  • rigurozitate in respectarea cu acuratete a termenelor limita si a sarcinilor;
Constituie un avantaj:
  • experienta in activitatea de secretariat;
  • intentia de colaborare pe termen mediu si lung;
  • orientare catre rezultate;
  • cunostinte economice, juridice si/sau de contabilitate;
  • cunoasterea a doua sau mai multe limbi straine;

    Fisa postului
    1. DENUMIREA POSTULUI:
    Secretara

    2. OBIECTIVUL POSTULUI:
    Funcţia de secretară presupune omniprezenţa ei la diferite activităţi organizate de conducere, consemnarea lucrărilor respective, preluarea, plasarea şi arhivarea documentelor rezultate, etc.

    3. RESPONSABILITATILE POSTULUI:
    preia şi transmite mesaje,
    redactează corespondenţa simplă,
    expediază corespondenţa,
    primeşte vizitatorii,
    organizează şedinţe, conferinţe,
    organizează agenda şefului,
    are cunoştinţe de contabilitate (Stocuri)
    participă la întâlnirile de afaceri,
    traduce din şi în limbi străine

    4. RELATIILE DE MUNCA
    Secretara este subordonata Directorului General.
    Secretara colaboreaza cu:


    5. SCHITA POSTULUI
    Secretara desfasoara urmatoarele activitati:


    6. CONDITIILE FIZICE:
    Secretara isi desfasoara activitatea la sediul firmei din Bucuresti, dotat cu calculator si echipamente periferice, avand acces la telefon, fax, internet.

    7. SALARIUL SI CONDITIILE ASIGURATE:
    Salariul este confidential. Suma poate varia in functie de pregatirea, experienta si performantele angajatului.Secretara isi desfasoara activitatea in cadrul programului de lucru al organizatiei de 8 ore pe zi (h: 08.00-12:00/13:00-17.00), 5 zile pe saptamana. Secretara beneficiaza de un concediu de odihna anual platit de 21 zile lucratoare. Programarea concediului de odihna se face conform dispozitiilor legale. Secretara poate beneficia, in functie de rezultatele activitatii, de asistenta medicala privata si de asigurare de viata cu acumulare in fonduri (pensia privata), instruire de specialitate prin participarea la programe de training.

    8. CARIERA PROFESIONALA:
    Secretara poate promova in functia de asistent manager


    Componenta dosarului de aplicatie
    Curriculum Vitae (preferabil in format Europass, in limba engleza)



    Termen limita aplicatii:
    01.02.2010 (in cazul primirii unor aplicatii conform cerintelor in timp util, se pot organiza interviuri si pana la finele perioadei de aplicatii)



    Trimitere aplicatii:
    • e-mail: vodinstal@gmail.com cu titlul (Subject): Secretara - Nume Prenume
    • fax: 0318.178.029
    Nota: Numai candidatii selectati vor fi contactati. Prin trimiterea candidaturii, candidatii isi dau acordul sa fie informati pe viitor cu privire la noile oferte de angajare ale firmei. In caz contrar, acestia sunt rugati sa specifice acest lucru in mod explicit la trimiterea aplicatiei.